بهترین آزمون آزمایشی / آزمون آزمایشی قلم چی (کانون فرهنگی آموزش)

بهترین آزمون آزمایشی , اولین و قدیمی ترین موسسه ی برگزار کننده ی آزمون های آزمایشی در کشور است که سالهاست در این عرصه یکه تازی می کند . این روزها برای خیل عظیمی از داوطلبان کنکور راهی جز مطالعه و همگام شدن با بودجه بندی آزمون های کانون جهت قبولی در دانشگاه وجود ندارد.

و اما ویژگی های آزمون های آزمایشی کانون …

بهترین آزمون آزمایشی/ سطح سوالات آزمون های کانون چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , آنچه در وهله ی اول برا رسیدن به موفقی در کنکور بسیار مهم است این است که از حاشیه ها دوری کنید و تمام تمرکز خود را روی اصل موضوع بگذارید . لذا شما باید بدانید و در واقع اطلاع داشته باشید در آزمونی که شرکت می کنید آیا سطح تست هاش هم جهت و هم سو با تست های کنکورهای سراسری است یا خیر؟ که این خیلی مهمه .

بهترین آزمون آزمایشی , از این نظر نیز تست های آزمون های کانون هر ساله داره به سمت طرح تست هایی با ایده هایی جدید هستند که بتواند از هر نظر داوطلب را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهند .

در نتیجه می توان گفت که تقریبا شاهد طرح تست هایی با کیفیت تر از آزمون های آزمایشی کانون هستیم ولی باز هم آنطور که باید و شاید تست ها در سطح کنکور سراسری طرح نمی شوند و طرح تست های با درجه ی دشواری زیاد ، نسبت به کنکور هستند که خوب این مسئله هم کاملا طبیعیه و نباید از هیچ موسسه ای انتظار داشته باشید که همسطح با تست های کنکور ، تست و آزمون بگیرد .

بهترین آزمون آزمایشی , لذا از دید تخصصی تری به این نکته می پردازیم و آن این است که سطح دشوار تست ها باعث می شود داوطلب به راحتی از پس تست های کنکور برآید ! البته اگه داوطلب در طول مدت زمانی که آزمون می دهد ، برنامه ریزی و منابع و نیز شیوه ی مطالعه ی حرفه ای نداشته باشد ، نتیجه در کنکور واقعی برعکس خواهد شد.

بهترین آزمون آزمایشی , حتی اگر شما نتوانستید تست های سخت آزمون را پاسخ دهید و یا اکثر پاسخ های شما اشتباه بود ، باز هم اشکالی ندارد چون باعث میشه با کیفیت تر و دقیق تر درس بخوانید . لذا اگر می خواهید در آزمون های کانون ثبت نام کنید باید بدانید که تست های چندان آسانی در انتظارتان نیستند چرا که معمولا به صورت متناوب و در هر درس دشواری تست ها بیشتر از بقیه دروس است.

بهترین آزمون آزمایشی  / جامعه آماری آزمون های کانون چگونه است؟

بهترین آزمون آزمایشی , می توان گفت که آزمون های کانون به دلیل سابقه ی بیشتری که نسبت به بقیه موسسات و آزمون های موجود دارد ، جامعه ی آماری بیشتری دارد . جامعه ی آماری بالا موجب می شود وضعیت رتبه و تراز خود را در بی رقبا بسنجید و اگر داوطلب حرفه ای و خیلی درس خونی باشی میتوانی از نقطه ضعف رقبا در مباحث مختلف از طریق نتایج آزمون ها به نفع خود استفاده کنی.

 

توجه و تذکر : جامعه آماری بالا به تنهایی نمی تواند دلیل بر بهترین آزمون آزمایشی باشد.

بهترین آزمون آزمایشی / برنامه ی آزمون ها به چه صورت است؟

بهترین آزمون آزمایشی , همانطور که می دانید آزمون های قلم چی به فاصله ی هر دو هفته یکبار برگزار می شود که در تمامی حوزه های آزمونی کشور اینگونه است البته برای آزمون های جمعبندی ترم اول و ترم دوم چند بازه ی زمانی سه هفته ای برای جمعبندی و مرور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

می توان گفت مهمترین و بهترین مزیت آزمون های کانون همین فاصله ی دو هفته ای تا روز آزمون است که باعث می شود آموزش و یادگیری شما افزایش یابد . معیاری که خیلی از داوطلبان کنکور به دنبال آن هستند ، داشتن برنامه ی راهبردی است که بودجه بندی و برنامه ی آزمون های کانون به دلیل فاصله ی دو هفته ای آن بیشتر مورد توجه داوطلبان بوده و حتی برخی از داوطلبانی که در آزمون های دیگر موسسات شرکت کرده اند نیز به بهتر بودن برنامه راهبردی کانون اذعان دارند.

وجود برنامه زوج درس در برنامه ی راهبردی کانون باعث میشه دروس را چندین بار  مرور کنید.

چندین بازه ی زمانی عالی برای داوطلبانی که از برنامه و آزمون ها عقب مانده اند در برنامه ی راهبردی در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه می دانیم هیچ برنامه ی آزمونی بدون نقص نیست ولی به جرات می توان گفت که برنامه ی راهبردی کانون کم نقص ترین برنامه ای است که در بین دیگر آزمون های آزمایشی موسسات می توان یافت . موسسه ی قلم چی در برنامه ی راهبردی خودش سه آزمون هماهنگ و مطابق با بودجه بندی کنکور رو به عنوان آزمون های جامع برگزار میکنه.